LinkedIn: Branding og indhold
Du ved det godt, ikke? LinkedIn er en psyko-vigtig platform til (personlig) branding.
Skal jeg hjælpe dig?
Kom i gang på LinkedIn - eller sæt i 6. gear
Måske er du aldrig kommet sådan rigtigt i gang med LinkedIn.
Fordi bunkerne på skrivebordet vokser, og LinkedIn sjovt nok står sidst på listen.
Måske poster du cirka hver 6. måned, når du deler et jobopslag eller en artikel fra lokalsprøjten.
Det kan også være, du rent faktisk er (semi)aktiv, men bare har brug for hjælp til at komme videre.
Til at sætte strategi bag ordene – og ord på strategien.
Jeg er så klar på at udøve mine digitale heltegerninger på din LinkedIn-profil.
Vi skruer en løsning sammen, der passer som fod i hose til din virksomhed og dine behov (og dit budget, bevares).
Du bestemmer helt selv, om jeg skal levere konkret indhold eller blot være din strateg og rådgiver.
Vi skal fortælle historier, dele ud af din viden, brande dig og skabe værdi for din målgruppe.
Ja, du læste rigtigt. Historier. Dem har du nemlig masser af.
Sådan gør vi:
Du får sparring og idéudvikling, jeg kan lave dig en contentplan – og så kan jeg gudhjælpemig også hjælpe med at skrive dine opslag.
Ja, den er god nok. Det er det, tekstforfattertyper kalder ghostwriting.
Sååå, valget er dit.
Vil du have hele pakken med månedlige opslag og sparringsmøder?
Eller skal jeg “bare” hjælpe dig i gang med en strategi og de første opslag?
Du bestemmer.
Men hey. Hvis du allerede har en fået pulsstigning og et bip på Garmin-uret over den beslutning, så skriv til mig, ikke?
Så tager vi en snak og finder den løsning, der giver mest mening for dig og din virksomhed.
Er du klar?
Kan du heller ikke finde på flere argumenter for ikke at lade mig hjælpe dig med LinkedIn?
Nej, vel?
Det tænkte jeg nok. Jeg glæder mig til at læse din mail.